Bättra på brännan

Helgen har varit grym. Vädermässigt har det varit strandväder varje dag. Började lite försiktigt med att ligga i jeans och bh, dagen efter åkte bikinin på. Men faaan att man aldrig lär sig! Fanny, Julia och jag ägnade minst en timme igårkväll till att sminka över våra röda fejs lagom till utgången på Waynes. Men vi lyckades sjukt bra! När Waynes stängde insåg vi dock att vi hade svettats bort det mesta av sminket och vi tog våra högröda ansikten och vandrade hem.



Nackdelen med att två långa, ljushåriga svenskor är att man blir väldigt uttittad såhär års, innan alla turister dykt upp. Observera att detta INTE är skryt, det är faktiskt skitäckligt. Häromdagen var det en gubbj*vel som succesivt flyttade sig närmre och nämre oss, tills han satt nästan precis bredvid. Egentligen med ryggen mot oss, men vände man huvudet mot honom mötte jag hans blick varje gång. Creepy.
Och idag var det två grabbar som skrek och visslade på oss. Vi ignorerade dem och forcerade ett samtal på svenska - men då börjar de idioterna kasta småsten mot oss!!
Som om det skulle funka liksom! "Ja, men vafan, du övertygade mig. Klart vi ska gå på dejt, du siktade ju så himla bra när du kastade!". Åh, puckon.


Kommentarer
Postat av: Mysan

Anna, det låter som du har det riktigt underbart! Härligt att läsa =) Sola för mig med!!

2012-03-14 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0