BBQ

Varje tisdag går vi igenom vad som har hänt under helgen, intressanta nyheter, om man har hittat på nåt kul osv. En ryska i klassen berättade att hon hade grillat i helgen.
Didier: Va? Har du grillat? Det är väldigt tidigt?!

Grejen är, det är aldrig riktigt vinter i Nice. Och våren här är (oftast) som svensk försommar. I helgen kunde vi ligga på stranden i bikini - men grilla! Nej bevare mig väl...
Så av ren princip väntar Nice-borna in sommaren för att kunna dra fram grillen. Tänk så många grill-tillfällen de missar! Galningar...
Efter lektionen var jag så sjukt sugen på grillad korv med bröd. Sen skypade jag med Micke, övervägde "grillad korv-dieten" i sommar. Sen fortsatte diskutionen i köket med de andra tjejerna, om hur förbannat gott det är med korv med bröd.
Känner mig besatt
.



Funderar på att visa den här bilden för Didier. Då skulle han nog svimma.

Anna -  jag ska grilla SÖNDER i sommar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0