Prêt-moi ta main

Värdet är numera skit. Jag frös verkligen idag, och det är verkligen tandläkarväder (som Lasse sjunger). Det hjälpte lite att gå och dregla utanför Chanel, Burberry och LV:s butiker med Julia. Och äta en nutellamuffins (jag vet, jag vet. men jag ska springa imorn).
Det snurrar mycket i mitt huvud nu igen. När det är sol och vackert väder är det precis som om alla dumma och jobbiga tankar bara skingras och avlägsnar sig av sig själv. Så med tristessen kommer alltså alla funderingar. Beslut som gäller den mer avlägsna framtiden och den som gäller den framtid som snart är nutid.



Och sen vill jag inte att dåren som just nu spelar Justin Bieber på oanständigt hög volym ska flytta heller :)
Jag vet att du kommer att bli som Kol och ständigt skriva: I miss you, I miss the times!!

/Anna

Kommentarer
Postat av: JB. (Justin Bieber eller Julia Björkestrand??)

"Dåren" skulle det vara jag då eller?????

2012-03-16 @ 18:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0