St Patrick's Day

Igår firade jag förresten St Paddy's day för första gången i mitt liv. Det var en sjukt stor grej här i Nice!! Ytterligare en anledning att festa, verkar de resonera. ALLA restauranger, pubar och klubbar var helt knökade, och inte en enda parkering stod att finna.
Vi gick till Waynes, där hänger det alltid massa britter. Vi träffade goa människor och det blev barhäng och ingen dans. Kände mig dock lite svimfärdig stundtals, luften var kvalmig och man hade inget som helst svängrum.
Tror ni förresten inte att Blondinbella kom in på Waynes? Var dock lite för full för att bli exalterad, och hon var inne en sväng och försvann ganska snabbt igen. Inte direkt ett ställe för Stockholms-överklassen kanske..



Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kul att hitta en till "Nice-blogg", jag bor också här! :) Vart pluggar du?

2012-03-19 @ 21:54:12
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha, älskar förresten Paddy's day här! Grymmaste festhögtiden ju! synd bara att jag var ute i fredags istället och var för trött på lördagen... grr, har ångrat mig hela helgen!

2012-03-19 @ 21:55:25
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0