Chez nous

Go'kväll!
Jag har det fortfarande bra här nere, man trillar snabbt in i gamla vanor igen. Har nu träffat mina gamla lärare igen, Nicole och Brigitte blev nog lika glada att se mig som jag blev att se dem. Igår var Julia, Faridah och jag ute och åt på la Voglia (obligatoriskt när F är här, även om hon blev förtvivlad på gränsen till gråtfärdig när hon insåg att de tagit bort hennes favvo-rätt från menyn) med jordens finaste par Karim & Petra, Faridahs väninna Claire och hennes Max.
Idag hängde vi på stranden efter skolan, somnade i solen och hade det gött. Jag har känt mig så jäkla hängig sedan jag kom hit bara, lite kraftlös. Det vill jag fan inte vara!



Vad sjukt det är ändå, att man kan åka till ett annat land och ändå känna att man är hemma. Alltså, hemma på riktigt. Häftigt är det. Det känns nästan som om jag aldrig har åkt härifrån. Men bara nästan.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0